4x hotspots in Boedapest, Hongarije

5x Sinterklaascadeaus onder de 15 euro

5x Sinterklaascadeaus onder de 15 euro (boeken)

Sinterklaas is weer in het land en dat betekent dat we massaal de stad in rennen om cadeautjes te kopen. Cadeautjes zoeken kan dan ook best lastig zijn in deze drukke maand. Daarom heb ik alvast de leukste boeken onder de 15 euro op een rijtje gezet. Scheelt weer wat werk. 😉

1. Karin Luttenberg – Handlettering 123 doe je zo!

Op zoek naar een boek voor creatievelingen? Kijk dan eens naar de boeken van Karin Luttenberg. Deze (werk)boeken zijn ideaal als je wilt beginnen met handlettering. De meest handige tekens en symbolen zijn in verschillende lettertypes uitgewerkt zodat je meteen zelf aan de slag kunt. Met als extraatje wat leuke doodles. De goedkoopste boeken beginnen al bij 7,50 euro. Ideaal voor een klein cadeautje.

Prijs: € 7,50 | Bekijk op Bol.com

2. Elise De Rijck – Het bucketlist boek voor op reis

Het bucketlist boek voor op reis is een mooi cadeau voor reizigers. Hierin staan 250 dingen die je gedaan moet hebben tijdens je vakantie. Sommige opdrachten zijn gemakkelijk aan te vinken, andere zijn een grotere uitdaging. Daar ben je voorlopig wel even zoet mee denk ik zo.

Prijs: € 12,50 | Bekijk op Bol.com

3. Jet van Vuuren – Misstap

Ik heb dit boek inmiddels al in huis en ik kan niet wachten om eraan te beginnen! Ik houd van spannende boeken, zeker als de wintermaanden weer in zicht zijn. Deze thriller gaat over jonge vrouwen die slachtoffer zijn geworden van een seriemoordenaar die volgens de politie zeer waarschijnlijk een psychopaat is. Al snel blijkt dat deze vrouwen allemaal op Tinder zaten en vermoedelijk kort na hun date met de dader in de duinen bij Scheveningen door hem zijn gedumpt. In de pers duikt een schokkend detail op: bij alle vrouwen zijn beide handen verwijderd… Dit klinkt toch ontzettend spannend?

Prijs: € 15,00 | Bekijk op Bol.com

4. Anna Nooshin – On life

Ook dit boek heb ik (nog) niet gelezen, maar tijdens mijn vakantie in Zakynthos besloot ik het eerste boek van Anna Nooshin een kans te geven en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Het lijkt me dan ook een opvolger om gelezen te worden. In dit boek laat Anna zien hoe jij je dromen waar kunt maken. Je wordt daarbij uitgedaagd om voor jezelf op te schrijven welke doelen je wilt bereiken en wat er op jouw bucketlist moet staan.

Prijs: € 15,00 | Bekijk op Bol.com

5. Jenna Blum – De verloren familie

Jenna Blum schreef in 2010 de succesvolle debuutroman Het familieportret en ontving toen lyrische recensies. Inmiddels heeft ze een nieuwe roman over de Tweede Wereldoorlog geschreven. Met in de hoofdrol de Duits-joodse Peter Rashkin die de concentratiekampen van de Tweede Wereldoorlog overleefd heeft, maar wel zijn hele familie verloor. Na de oorlog ontvlucht hij Europa en probeert hij in Amerika een nieuw leven op te bouwen. Hij trouwt en krijgt met zijn vrouw June een dochter, maar onder de oppervlakte van zijn geslaagde nieuwe leven sluimeren de herinneringen aan alles wat hij moest achterlaten.

Prijs: € 15,00 | Bekijk op Bol.com