Waar gaat ‘Backpack bestemmingen’ over?

In Backpack bestemmingen neemt Roëll de Ram, oprichtster van reisblog We Are Travellers, je mee naar de beste landen voor een backpackavontuur. Van de mooiste plekjes in Sri Lanka tot een roadtrip door het ruige IJsland en wekenlang rondtrekken door het imposante Zuid-Afrika. Met betoverende verhalen, praktische tips, fraaie routes en schitterende foto’s. Een boek vol inspiratie voor zowel de budgetreiziger als de flashpacker.

WAT EEN HEERLIJK BOEK! Alleen al door de prachtige foto’s. Het maakt eigenlijk niet uit op welke pagina je beland: echt elke foto is mooi. Je bent daardoor gelijk enthousiast over het desbetreffende land. Genoeg inspiratie dus!

Ik heb echt genoten van de diverse bestemmingen: van Thailand tot IJsland en Portugal: het staat er allemaal in. En dat maakt het een heel divers boek, waardoor elke reiziger er wel iets uit kan halen. Een aantal bestemmingen heb ik zelf al bezocht, maar ook deze hoofdstukken waren leuk om te lezen. Je bent weer even helemaal terug. Je herkent de handige tips en mooie foto’s direct.

Wat ik een leuk extraatje vond: elk hoofdstuk begint met een opsomming over de reisduur, het openbaar vervoer, budget, de beste reistijd en welk gerecht je een keer moet proberen in het desbetreffende land. Als je dus nog niet weet waar je naartoe wilt, is dit een ideaal onderdeel. Op zoek naar een goedkoop land of kun je alleen in september op vakantie? Als je dit boek leest, weet je direct naar welk land je moet gaan.

Één ding weet ik zeker: voor elke reis zal ik eerst dit boek even pakken. Je weet gelijk welke hotspots je wilt bezoeken en hoe je paklijst eruit komt te zien. Ideaal!

Een compleet boek vol met praktische tips per bestemming, een paklijst en de mooiste foto’s. Na dit boek wil je direct op vakantie! En dat hoeft echt niet met een backpack op je rug. Een heerlijk boek voor elk type reiziger.

Roëll de Ram – Backpack bestemmingen | Kosmos Uitgevers
Genre: Reizen | Bekijk op Bol.com

# # #